גישור גירושין - אשדוד

גישור גירושין באשדוד

סניף אשדוד של מרכז הוגן לגישור עוסק בתהליכי גישור גירושין כבר מספר שנים. בסניף ביקרו זוגות רבים, שעשו מהלך שונה מהמהלך ה"רגיל" ובמקום להיכנס למלחמה עם עורכי דין ובתי משפט, בחרו ליהנות מצוות מגשרי גירושין מקצועי ביותר שהוביל אותם לתהליך גירושין בזמן קצר, בעלות נמוכה והכי חשוב – בלי לגרור את החשובים להם – הילדים שלהם – לתוך קרבות מלאי דם. צוות הסניף ראה כבר את כל סוגי התהליכים וישמח לעזור גם לכם.

כל הנושאים החשובים בתהליך גירושין: חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, מזונות ועוד – יקבלו מענה מלא בתהליך גישור גירושין מקצועי באשדוד. ואתם תקבלו מענה להיבטים הרגשיים הקשורים בתהליך פירוק הזוגיות והנישואין. במסגרת הגישור תוכלו לבטא את המחשבות והרגשות שלכם בצורה הנכונה ביותר. הצוות שלנו יספק לכם גיבוי מקצועי רגשי וענייני ויעזור לכם לסיים את שלב זה בחייכם בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור היקרים לכם.

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

הסניף שלנו באשדוד נמצא בקליניקה אינטימית שתאפשר ניהול התהליך בצורה נעימה לשני הצדדים. המרכז לגישור גירושין באשדוד הוקם במטרה לספק לתושבי העיר שירותי גישור מקצועיים במחיר הוגן. במרכז לגישור גירושין באשדוד פועלים רק המגשרים הטובים והמנוסים ביותר המחויבים לכללי האתיקה המחמירים של לשכת המגשרים בישראל.

טלפון ישיר:  072-3316000 (שיחת ייעוץ ללא תשלום והתחייבות)

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: