גישור גירושין - פתח תקווה

אנחנו מצטערים שהגעתם לבירור בנוגע לגירושין, אבל אם אתם כבר כאן הגעתם למקום הנכון. הדרך הנכונה ביותר, הזולה ביותר, המהירה ביותר ועם הכי פחות נפגעים - היא גישור גירושין.

אנחנו מפעילים סניף בפתח תקווה, בתל אביב ובמקומות אחרים במרכז. נשמח לעמוד לרשותכם לשיחה שתעזור לכם להבין היכן אתם נמצאים, מה השלבים שעומדים בפניכם וכיצד להמשיך הלאה. מגשרים ומגשרות מקצועיים, בעלי ניסיון רב בתחום גירושין ישוחחו איתכם ובמידת הצורך נארגן פגישה ראשונית. הצוות כולו מורכב מעורכי דין שעוסקים בגישור ומכירים היטב את כל הדרוש על מנת להתגרש בישראל.

הליך הגישור מתבסס על תקשורת בין בני הזוג. אם אתם מתקשרים, אפילו ברמה בסיסית, זה מעולה ויאפשר להתחיל את התהליך מיידית. אם אתם לא מתקשרים או שבן הזוג שלכם אפילו לא יודע על הרצון שלכם להתגרש, זה שלב מוקדם אבל מוכר וידוע ונשמח לשוחח ולייעץ. אם יש תקשורת או השגנו יחד תקשורת – הליך הגישור אינו אמור לקחת יותר מחודש-חודשיים ולעיתים שלושה (תלוי גם ביכולת שלכם להגיע לפגישות ולהתקדם עם משימות ההליך). בבתי המשפט אתם עלולים לבלות שנה ואף שנתיים – על פי תיאום הפגישות על ידי בית המשפט.

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

מי יהיה המגשר שלכם בפתח תקווה?

השיחה הראשונית שלכם תהיה עם מגשרת הבית – מאיה שפירא. בשיחה זו, מאיה תנסה להבין את הצרכים המדויקים שלכם, מאיה תספר לכם על התהליך עצמו ומה צפוי לכם וכבר תקבע לכם פגישה עם מאיה או מגשר אחר לפי האזור הגיאוגרפי שלכם. זוגות רבים עברו את ההליך במוסכם ואת הניסיון שלנו נביא לחדר הגישור.

נשמח לעמוד לרשותכם במשרד שלנו
טלפון: 072-3316000 (שיחת ייעוץ ופגישת היכרות ללא עלות)

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: