גישור גירושין - רחובות

אם החלטתם שאתם רוצים להתגרש, אם בן הזוג שלכם כבר עודכן או לא עודכן - זה הזמן לבחור בהליך גישור. אל תלחמו בבתי המשפט (במידה ואפשרי) כי אתם ומשפחתכם תשלמו מחיר כבד. נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה או בעיה שמתעוררת אצלכם.

מי יהיה המגשר שלכם ברחובות?

השיחה הראשונית שלכם תהיה עם מגשרת הבית – מאיה שפירא. בשיחה זו, מאיה תנסה להבין את הצרכים המדויקים שלכם, מאיה תספר לכם על התהליך עצמו ומה צפוי לכם וכבר תקבע לכם פגישה עם מאיה או מגשר אחר לפי האזור הגיאוגרפי שלכם. זוגות רבים עברו את ההליך במוסכם ואת הניסיון שלנו נביא לחדר הגישור.

נשמח לעמוד לרשותכם במשרד שלנו
טלפון: 0723316000 (שיחת ייעוץ ופגישת היכרות ללא עלות)

חשוב מאוד בתקופה הראשונית שבה אתם או בני זוגכם החלטתם או החליטו עבורכם על גירושין להקפיד על מספר כללים:

1. ספרו עד 10 – אל תלחמו ואל תחליטו החלטות כשאתם בתוך המריבה הקשה או סערת הרגשות. פעמים רבות ההחלטות הללו עולות לכם ולמשפחתכם כספים רבים ופוגעות בילדיכם פגישה בלתי הפיכה. אם תספרו עד 10, תראו שלהתגרש בהליך גישור (כיום חובה) היא בחירה חכמה ונכונה יותר.

2. סננו עצות של קרובים – כולם ירצו לתת לכם עצות. ההורים, החברים ואפילו סתם מכרים. אל תקחו כל עצה ותאמצו אותה – לעיתים העצות הללו עלולות לגרור אתכם לקרבות ומלחמות שאתם בכלל לא מעוניינים בהם. רק אתם יודעים כיצד אתם מרגישים וזיכרו שבן הזוג שלכם – הוא לא אויב.

3. שמרו על תקשורת – גם אם אתם פגועים או חושבים על נקמה ודברים קשים כאלו – נסו לשמור על תקשורת עם בן הזוג. אפילו בעניינים אחרים כמו הילדים או עבודה, אבל שמרו על תקשורת. במקרים רבים אנחנו רואים בחדר הגישור, סכסוכים קשים ביותר שכללו יחס קשה ופגישה בלתי הפיכה, שהחלו מחוסר תקשורת בסיסי. בחדר הגישור, לאחר שמייצרים תקשורת שכזו, הכל חוזר למקומו ואפשר להגיע בצורה מקצועית ועניינית לסיום הנישואין ובניית הסכם גירושין.

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

דברו איתנו על מנת להתייעץ או לשמוע מה קורה הלאה. חשוב מאוד להגיע לגישור כששני בני הזוג מסכימים להליך.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: