גישור גירושין - מודיעין

גישור גירושין במודיעין - סניף מרכז לגישור גירושין

סניף מודיעין הוקם לפני מספר שנים בודדות לאחר שהעיר מודיעין עלתה לכותרות, לצערנו לא מחמיאות, שהיא מובילה בכמות הזוגות שמתגרשים בעיר. לא ברור מה הסיבה, אבל היה ברור שסניף שיאפשר אלטרנטיבה שפויה, הוגנת, משתפת ואטרקטיבית יותר – חייב להיפתח בעיר. מאז ראינו ירידה קצת במספרים והעיר כבר לא מככבת ברשימות הגירושין הישראליות – אבל סניף מודיעין רואה עדיין הרבה תהליכי גישור גירושין מצליחים בו.

הסניף הוקם על ידי מגשרים מובילים, חלקם תושבי העיר שמובילים את תחום הגישור בישראל ונמצא בקליניקה אינטימית שתאפשר ניהול התהליך בצורה נעימה לשני הצדדים. המרכז לגישור גירושין במודיעין הוקם במטרה לספק לתושבי העיר שירותי גישור מקצועיים במחיר הוגן. במרכז לגישור גירושין במודיעין פועלים רק המגשרים הטובים והמנוסים ביותר המחויבים לכללי האתיקה המחמירים של לשכת המגשרים בישראל.

במסגרת הליך גישור גירושין נעסוק הן בהיבטים הטכניים של הגירושין כמו: חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. וגם תקבלו מענה להיבטים הרגשיים הקשורים בתהליך פירוק הזוגיות והנישואין. במסגרת הגישור תוכלו לבטא את המחשבות והרגשות שלכם בצורה הנכונה ביותר. הצוות שלנו יספק לכם גיבוי מקצועי רגשי וענייני ויעזור לכם לסיים את שלב זה בחייכם בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור היקרים לכם.

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

הסיפור של דנה וראובן (שמות בדויים) - בני 39 ו44 בהתאמה:

דנה וראובן הגיעו אלינו לאחר "הרפתקה" בבית המשפט. דנה פנתה אלינו בשיחת טלפון נרגשת, בתחושה של מבוי סתום אליו הגיעו הזוג. אל גישור פנתה מתוך חוסר ברירה ובהמלצתו החמה של השופט בבית המשפט לענייני משפחה (למורת רוחם של עורכי הדין שלה שראו את התיק המכניס נעלם להם). לאחר שראתה שעורך הדין שלה לא ממליץ על ההליך למרות שרצתה לבדוק אותו, החליטה להתקשר אלינו.

פגישה ראשונה התקיימה מספר ימים לאחר מכן בסניף שלנו במודיעין. בגישור נכחו מגשר ומגשרת ובני הזוג. הפגישה ארכה כמעט 3 שעות ולמעשה הגישור התחיל כבר בפגישה הזו. נקצר ונאמר שההליך היה מאוד אפקטיבי וב3-4 פגישות בני הזוג פשוט עברו מהפכה בתחושה וברמת הריב ופתאום התקיימו שיחות עמוקות ואמיתיות. לאחר מכן כבר הדרך להסכם גירושין איכותי ומקיף היתה קצרה. מה שכמעט שנה של ריב ועשרות אלפי שקלים לא עשו – חודשיים נעימים ותקשורתיים של גישור בעלות של אלפי שקלים בודדים עשו בקלות. לזוג 3 ילדים קטנים והם הרוויחו בענק.

אם אתם תקועים בהליך גירושין שנראה ללא סיום או שאתם לפני בכלל – דברו איתנו שיחת ייעוץ ללא תשלום.

כתובת הסניף: השדרה המרכזית 15, מודיעין
טלפון ישיר: 072-3316000

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: