גישור גירושין - בית שמש

אם החלטתם להתגרש או בן הזוג שלכם הודיע לכם שהוא מעוניין להתגרש - חשוב שתבחרו במקצוענים ומנוסים בתחום ולא תבחרו באופציה הזולה או הראשונה שעולה בראשכם

הליך גירושין הוא הליך מורכב מאוד רגשית, הליך שדורש טיפול בנושאים גדולים וחשובים כמו: משמורת, חלוקת נכסים ועוד. כל הנושאים הללו מטופלים בצורה מקצועית ונכונה משפטית על ידי המגשרים של הוגן. כל ההחלטות שהגעתם אליכם בחדר הגישור, יהפכו להסכם גירושין מלא ומקיף שיאפשר לכם לצאת לדרך חדשה ולהמשיך את חייכם בצורה הטובה ביותר. הסכם גירושין גרוע ימשיך לפגוע לכם בחיים הרבה אחרי שהנישואין נגמרו.

כיצד לבחור מגשרים מקצוענים:

כיצד לבחור מגשרים מקצוענים:

1. מומלץ עורכי דין – היום נושא הגישור פרוץ ולמעשה לכל אדם שעשה קורס גישור של חודשיים/שלושה, יש את האפשרות להציג את עצמו כמגשר ולטפל בכם. זו עלולה להיות טעות גדולה לתת לאדם לא מקצועי, שלא מכיר את החוק ואת הדרישות ושאינו מנוסה בגישור – להוביל אתכם באחת התקופות הקשות בחייכם. עורך דין שהוא גם מגשר ועוסק בגישור, יודע לתת מענה מקיף בנושא וללוות אתכם בצורה הנכונה והמקצועית ביותר.

2. חיבור אישי – לאחר שיחת טלפון ראשונית, אפילו הגעה לפגישת היכרות קצרה, תוכלו לקבוע בצורה טובה יותר האם המגשר שלכם הוא המגשר שאתם רוצים לבחור בו. האם זו אישה או גבר, האם יש תקשורת נעימה ואתם מרגישים שתוכלו להיפתח ולתקשר בחדר הגישור. אתם חייבים להרגיש נוח בסיטואציה על מנת שההליך ישיג את התוצאות הטובות ביותר.

3. מיקום ועלות – אנחנו מנסים להציע למגושרים את המשרד המקומי שלנו הקרוב ביותר. בבית שמש, אנחנו מציעים גם משרד מקומי וגם משרדים שכנים במבשרת ציון ובירושלים. חשוב גם שעלות הגישור תהיה מתאימה לכם – לא זולה מידי ולא יקרה מידי. ההליך לא אמור לעלות סך של יותר מכמה אלפי שקלים בודדים לכל צד. במקרים הממוצעים הליך הגישור, כולל הסכם יכול לעלות סכום של בין 10-16,000 ש"ח לשני הצדדים יחד!

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: