גישור גירושין - באר שבע

הליך גישור גירושין במרכז הוגן בבאר שבע

המרכז לגישור גירושין בבאר שבע נותן לזוגות שהחליטו להתגרש, את האופציה להתגרש בצורה שתאפשר להם להמשיך בחייהם ביחד או לחוד. כל המגשרים והמגשרות שלנו עוסקים בליווי והכוונה של בני זוג בהליכי גירושין במטרה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם. במסגרת הליך הגישור גירושין במרכז הוגן לגישור גירושין בבאר שבע, כל השאלות הטכניות שעולות במסגרת הגירושין, יקבלו תשובה ותוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התוצאה הטובה ביותר עבורכם ולא מוותרים על זכויותיכם.

במסגרת הליך גישור גירושין נעסוק הן בהיבטים הטכניים של הגירושין כמו: חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. וגם תקבלו מענה להיבטים הרגשיים הקשורים בתהליך פירוק הזוגיות והנישואין. במסגרת הגישור תוכלו לבטא את המחשבות והרגשות שלכם בצורה הנכונה ביותר. הצוות שלנו יספק לכם משענת מקצועית רגשית ועניינית ויעזור לכם לסיים את שלב זה בחייכם בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור היקרים לכם.

המרכז לגישור גירושין בבאר שבע הוקם על ידי מרכז הוגן לגישור המוביל את תחום הגישור בישראל. המרכז הוקם במטרה לספק לתושבי הדרום (יש לנו גם סניף גישור באשדוד) וסביבות העיר באר שבע, שירותי גישור מקצועיים במחיר הוגן. במרכז לגישור גירושין בבאר שבע פועלים רק המגשרים הטובים והמנוסים ביותר המחויבים לכללי האתיקה המחמירים של לשכת המגשרים בישראל.

מעוניינים לשמוע מצוות המגשרים שלנו בבאר שבע? שיחת ייעוץ והכוונה - ללא עלות!

מי יהיה המגשר שלכם בסניף באר שבע?

השיחה הראשונית שלכם תהיה עם מגשרת הבית – מאיה שפירא. בשיחה זו, מאיה תנסה להבין את הצרכים המדויקים שלכם, מאיה תספר לכם על התהליך עצמו ומה צפוי לכם וכבר תקבע לכם פגישה עם מאיה או מגשר אחר לפי האזור הגיאוגרפי שלכם. זוגות רבים עברו את ההליך במוסכם ואת הניסיון שלנו נביא לחדר הגישור.

נשמח לעמוד לרשותכם במשרד שלנו – יש לנו סניף בבאר שבע!
טלפון: 072-3316003 (שיחת ייעוץ ופגישה קצרה – ללא התחייבות וללא עלות)

סוגיות סביב הילדים:

  1. היכן יתגוררו הילדים לאחר הגירושין? האם הילדים ישארו לגור עם האם או האב בבית בו התגוררו עד כה? האם יימכר הבית הקיים ובמקומו ירכש בית חדש לאחד מההורים עם הילדים? בתהליך גירושין עם ילדים – ישנן אפשרויות רבות לפתרון. חשוב שבמסגרת הסכם הגירושין, יחליטו בני הזוג מהו הפתרון הנכון ביותר עבורם ועבור ילדיהם. במידה ובין בני הזוג קיימים אי הסכמות בשאלות אלו מומלץ להיעזר במגשר ו/או במטפל מוסמך העוסקים בליווי הורים בהליכי גירושין.

  2. מערכת יחסים עתידית בין בני הזוג- מה קורה לאחר הגירושין? האם בני הזוג ישמרו על ערוצי תקשורת פתוחים ואם כן באילו ערוצים ובאיזו תדירות מדובר?

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: