גישור גירושין - נתניה

הליך גישור גירושין

המרכז לגישור גירושין מפעיל סניף בנתניה שמאפשר לזוגות שמעוניינים לבחון אפשרות להתגרש בדרך שתאפשר להם להמשיך בחייהם ביחד או לחוד. המגשרים שלנו באזור נתניה והשרון בכלל, כולם מנוסים ומקצועיים מאוד בליווי תהליך גישור גירושין וזוגות רבים בעיר כבר טופלו וזכו ליהנות מתהליך משתף, מהיר הרבה יותר מתהליך הגירושין הרגיל בבית המשפט, תהליך זול ופשוט הרבה יותר. בסופו כמובן הסכם גירושין בעל תוקף משפטי מלא.

אנו מציעים לזוגות, בין אם אתם פונים יחד או את או אתה פונים כרגע מיוזמתכם, לדבר עם אחד המגשרים שלנו בעיר, לשמוע על תהליך הגישור והיתרונות הרבים שהוא כולל אל מול כל תהליך אחר. לאחר מכן אנו קובעים פגישת התאמה ראשונית, בסניף בנתניה (חשוב מאוד המרחק והנוחות בתהליך שכזה), פגישה שהיא ללא עלות – ושם אנו מכירים טוב יותר. במידה ותחליטו להמשיך בתהליך הגישור – נקבע את הפגישה הבאה מיידית.

בתוך התהליך נטפל בכל הנושאים החשובים, כולם יכנסו להסכם שאתם ורק אתם (ולא שופט) בניתם יחד. ההסכם יכלול: חלוקת רכוש מלאה, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. התהליך גם מטפל בכל הנושאים הרגשיים ומאפשר לכם לפתוח דף חדש בצורה הטובה והנכונה ביותר.

המרכז לגישור גירושין בנתניה הוקם על ידי הוגן – מרכז גישור המוביל את תחום הגישור בישראל. המרכז לגישור גירושין בנתניה הוקם במטרה לספק לתושבי נתניה ואזור השרון, שירותי גישור מקצועיים במחיר הוגן. במרכז פועלים רק המגשרים הטובים והמנוסים ביותר המחויבים לכללי האתיקה המחמירים של לשכת המגשרים בישראל.

מעוניין לשמוע עוד? שיחת ייעוץ והכוונה למעוניינים לעבור גישור - ללא עלות!

מי בצוות שלנו מגשר בסניף בנתניה?

השיחה הראשונית שלכם תהיה עם מגשרת הבית – מאיה שפירא. בשיחה זו, מאיה תנסה להבין את הצרכים המדויקים שלכם, מאיה תספר לכם על התהליך עצמו ומה צפוי לכם וכבר תקבע לכם פגישה עם מאיה או מגשר אחר לפי האזור הגיאוגרפי שלכם. זוגות רבים עברו את ההליך במוסכם ואת הניסיון שלנו נביא לחדר הגישור.

נשמח לעמוד לרשותכם במשרד שלנו
טלפון: 0723316000 (שיחת ייעוץ ללא התחייבות)

רשימת הסעיפים הללו היא רשימה כללית בלבד. הרשימה יכולה להתאים למרבית הזוגות המתגרשים ובכל זאת מאחר ולכל זוג יש עולמות תוכן שונים וייחודיים לו ולה, רצוי להיעזר במגשר מנוסה שיעזור לכם להגיע להסכמות ברורות בכל הסעיפים הללו ולגבי נושאים אחרים שייתכן ולא מופיעים במדריך זה.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: