גישור גירושין - ראשון לציון


המרכז לגישור גירושין בראשון לציון יראה לכם שיש אופציה שתאפשר לכם לעבור תהליך גישורין ועדיין להמשיך בחייכם לאחר מכן. כל הצוות שלנו עוסקים בליווי והכוונה של בני זוג בהליכי גירושין במטרה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם. במסגרת הליך הגישור גירושין במרכז הוגן לגישור גירושין בראשון לציון, כל השאלות הטכניות שעולות במסגרת הגירושין, יקבלו תשובה ותוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התוצאה הטובה ביותר עבורכם ולא מוותרים על זכויותיכם.

במסגרת הליך גישור גירושין נעסוק הן בהיבטים הטכניים של הגירושין כמו: חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. וגם תקבלו מענה להיבטים הרגשיים הקשורים בתהליך פירוק הזוגיות והנישואין. במסגרת הגישור תוכלו לבטא את המחשבות והרגשות שלכם בצורה הנכונה ביותר. הצוות שלנו יספק לכם גיבוי מקצועי רגשי וענייני ויעזור לכם לסיים את שלב זה בחייכם בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור היקרים לכם.

המרכז לגישור גירושין בראשון לציון הוקם על ידי מרכז הוגן לגישור המוביל את תחום הגישור בישראל, בהובלת דניאל חנה – מגשר מוביל ומנוסה ונמצא בקליניקה אינטימית שתאפשר ניהול התהליך בצורה נעימה לשני הצדדים. המרכז לגישור גירושין בראשון לציון הוקם במטרה לספק לתושבי העיר שירותי גישור מקצועיים במחיר הוגן. במרכז לגישור גירושין בראשון לציון פועלים רק המגשרים הטובים והמנוסים ביותר המחויבים לכללי האתיקה המחמירים של לשכת המגשרים בישראל.

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

מעוניינים לשמוע מצוות המגשרים שלנו בראשון לציון? שיחת ייעוץ והכוונה - ללא עלות!

מי המגשר שלנו באזור ראשון לציון?

  1. השיחה הראשונית שלכם תהיה עם מגשרת הבית – מאיה שפירא. בשיחה זו, מאיה תנסה להבין את הצרכים המדויקים שלכם, מאיה תספר לכם על התהליך עצמו ומה צפוי לכם וכבר תקבע לכם פגישה עם מאיה או מגשר אחר לפי האזור הגיאוגרפי שלכם. זוגות רבים עברו את ההליך במוסכם ואת הניסיון שלנו נביא לחדר הגישור.

    נשמח לעמוד לרשותכם במשרד שלנו
    טלפון: 072-3316000 (שיחת ייעוץ ופגישה קצרה – ללא התחייבות וללא עלות)

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: