שוקלים גירושין וחוששים לעתיד הילדים?

ההורים של גיא התגרשו בבית במשפט בתהליך שהיה רווי ריב ושנאה הדדית, אבא ואמא שלו אולי קיבלו בסוף את הדברים עבורם הם נלחמו, אך גיא מרגיש הקרבן הראשי של המלחמה הכואבת הזו.

גירושין במסגרת גישור זוהי האופציה הבריאה ביותר עבורכם ועבור עתיד ילדיכם. בהליך הגישור אתם באים יחד, מתוך רצון להגיע להסכם שישמור על הערכים החשובים לכם ביותר, ובראשם כמובן הילדים שלכם.

ילדים רבים להורים גרושים סובלים מחרדות

עולמו הרגשי של הילד בנוי על שני יסודות משמעותיים – אבא ואמא. כשיש קרע בין ההורים, חוסר תקשורת וריב מתמשך, הילד נמצא במצב של רעידת אדמה וכל עולמו נמצא בטלטלה. על יסוד מעורער קשה לבנות אישיות מוצקה ועלולים להתפתח קשיים ובעיות בהמשך. גירושין במסגרת של גישור באים ליישב את הסכסוך ולהגיע להסכם מפורט, שיאפשר המשך הורות משותפת ובריאה ככל הניתן גם לאחר סיום הנישואין.

נעמה מספרת: "היחסים ביני לבין הגרוש שלי נותרו מכבדים ורגועים הרבה יותר משהיינו נשואים… הילדים שלי חוו את הגירושין בצורה פחות היסטרית ממה שמקובל, הם לא נכנסו לחילוקי דעות ולאי הסכמות ביננו.

נפגשנו פעמיים בחנוכה להדלקת נרות משפחתית יחד עם הילדים, הם רואים שאנחנו בקשרים טובים וזה מרכך את כל טראומת הגירושין ומוריד את מפלס החרדה, הילדים לא חווים קרע או נתק בינינו". 

כשההורים רגועים ומביעים כבוד והערכה אחד לשני, הילדים סופגים את זה ולמרות שהם כבר לא חיים יחד, עדיין מתקבלת תחושה של אמון בהורים שלהם, ותוצאת הפרידה היא אפילו טובה, כי הם סוף סוף מסתדרים!

גישור גירושין חוסך עד 90% מעלות גירושין בבית משפט

עלות גירושין בבית משפט היא בין 70,000 ל-100,000 ש"ח לכל צד ואף יותר מזה. במילים אחרות, מדובר בסכום שעשוי להגיע ל- 200,000 ₪ שיוצא מהכסף שלכם כזוג!

לעומת זאת, הליך ממוצע של גישור גירושין עולה בין 10,000 – 15,000 לשני הצדדים יחד, כולל ההסכם. בבית משפט ישנן הוצאות נפרדות לכל צד. בנוסף מדובר בתהליך ארוך ולכל דיון יש עלויות המצטברות לסכומי עתק, בגישור אתם עוברים את התהליך יחד והמטרה היא להגיע להסכם מפורט וברור בלי למשוך זמן מיותר. ובנוסף, אתם מקבלים כלים שעוזרים לכם להתנהל בצורה טובה יחד.

בהליך גישור תחסכו עשרות ומאות אלפי שקלים לעומת העלויות של בית משפט. יהיו שימליצו לכם ללכת לבית משפט כדי "להחזיר" לבן הזוג. המלצה זו אינה חכמה. גם כשאתם כבר לא בעל ואישה, הילדים המשותפים יוצרים מעגל משפחתי שלא כדאי לנתק. אם לא טוב לאחד מהצדדים, הילדים בהכרח סובלים.

הסכם הגירושין משפיע בצורה קריטית על המשך החיים שלכם ושל ילדיכם. לכן המטרה היא להגיע להסכם שייטיב עם כל הצדדים. אתם לא צריכים להסכים מראש על כל דבר, כאן המגשר נכנס לסיפור והוא כבר יציע חלופות, ופתרונות יצירתיים.

איך נפרדים כזוג אך לא כמשפחה?

לסיכום, גירושין במסגרת גישור יעזרו לכם ולילדיכם לצלוח את המשבר במינימום נזקים, מתחים ועלויות. מתוך יצירת בסיס יציב להורות משותפת בהמשך הדרך ועם הכוונה מקצועית שרק תשפר לכם את החיים.

מוסכם – מרכז המגשרים הארצי מתמחה בגישור לגירושין ומסייע לבני זוג שהחליטו להתגרש. אלפי הסכמי גירושין נערכו לשביעות רצון בני הזוג  ע"י צוות המגשרים של מוסכם.

בהליך מקצועי קצר ונעים ובעיקר תוך תשומת לב גדולה לצרכי בני הזוג וצורכי הילדים עכשיו ובעתיד, נלווה אתכם יד ביד עד שתגיעו להסכם גירושין ברור, מקיף ומוסכם על שניכם.

                       לשיחת ייעוץ והסבר מלא על התהליך ללא עלות או התחייבות, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם בזמן שנוח לכם. 

                                                             לשיחת חינם עם מגשרת: 0723910269

רוצים לדבר עם מגשר מוסמך וללמוד עוד על התהליך? צרו קשר

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

לשיחת חינם עם מגשרת:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: